5 ПОЛЕЗНИ ТРИКА ЗА ТАНЦЬОРКИ

(1)

Как бързо да напреднете в танците, благодарение на няколко лесни и ефикасни трика? Запознайте се с нашите съвети, за да подобрите техниката си на танцуване!

 

Независимо дали сте начинаеща или професионална танцьорка, дали предпочитате класически балет, модерен джаз, хип хоп или какъвто и да е друг стил, запознайте се с нашите 5 съвета и лесни трика, за да подобрите техниката си на танцуване и да се чувствате комфортно в тялото си.

 

Развийте чувството си на артистичност с помощта на Express Yourself 

Привлича ли ви идеята за дреха, която да променяте в зависимост от вида на танца? Това вече е възможно с дамския комбинезон Express Yourself: използвайки само една единствена дреха, открийте10 различни комбинации. Променяйте вида на дрехата и стила си, в зависимост от танца или моментните ви предпочитания: освободете ръцете, краката, гърба, редувайте ориенталски с асиметричен стил, променяйте дължината … Тъй като облеклото за танци е също и начин на изразяване, тествайте дамския комбинезон express yourself… Променяйте стиловете и развийте артистичния си усет!

 

Запазване на равновесие

Няма балерина,на която да не й се е завивало свят при при изпълнение на етире или пирует. За добър баланс, запомнете следните лесни няколко трика: когато преминавате към полупалци, представете си, че растете, сякаш нещо ви издърпва нагоре. Оттласкайте се от замята с крак здраво стъпил на пода, за да си осигурите стабилна опора. Помислете също за центъра на тялото: приберете корема (трансверсална контракция), като си представите, че точката на пъпа прилепва към гръбначния стълб, свийте седалищните мускули.

 

Упражнения за грациозност

В танца експресивността се постига с много грация пластични и елегантни движения, което обаче никак не е лесно за изпълнение. Зрителят много често обръща особено внимание на движенията, които балерината изпълнява с горната част на тялото. За да танцувате с повече грация, не забравяйте да отпуснете чертите на лицето си и да запазите естественото си изражение.. Никой не трябва да забележи и най-малкия признак на усилие или затрудненост. . Освободете глава за естествени движения, отпуснете се. Забравете за свитите пръсти на ръката, сякаш искате да се хванете, палците трябва да са прибрани: добрата балерина движи ръцете си леко и изящно. Пръстите на ръката не трябва да се свити и напрегнати (почувствайте ги така, сякаш по тях падат капки вода). Помислете за вашия пор де бра: ръката започва от лопатката и трябва да се придържа „отдолу”. Избягвайте движения, при които лакътят е отпуснат, помислете за правилната позиция на китката. Добрата устойчивост и доброто положение на ръката ще ви помогнат да постигнете права и същевременно хармонична извивка!

 

Подобряване на гъвкавостта

Гъвкавостта на тялото не е абсолютно необходима при практикуване на танци и все пак, тя е търсено качество от много от балерините. Ако не е вродена, тя се постига постепенно, с търпение и внимателно изпълнявани упражнения, като не забравяте и собствените си възможности. За постигане на повече гъвкавост, ние ви предлагаме специални упражнения за разпъване. Започнете със загрявка за около 10 минути, като редувате няколко базови упражнения. Седнете на пода, застанете в позиция „пеперуда” и закръглете гръбнака; повторете това движение няколко пъти. Работете с долната част на краката, като изпълнете няколко „батман”, няколко серии скокове и дълбоко плие. След това преминете към следното упражнение:

 

  • Изпълнение на упражнението: легнете на пода, вдигнете крака във вертикално положение и ги опрете на стена. В тази позиция, свийте крака в позиция „жаба”, за да работите „ан деор” и отваряне на краката. Останете в тази позиция и отворете първо десния и после левия крак. Свалете крака с бързо движение, без да се напрягате.

 

  • Дишане: Вдишайте дълбоко и издишайте бавно по време на цялото упражнение, за да отпуснете и захраните мускулите с кислород, и така постепенно ще увеличите гъвкавостта на движенията си.

 

  • Съвети за безопасност: докато изпълнявате упражнението, седалищните мускули и гърбът трябва да са опрени в стената. Приберете корема и разтворете краката си максимално. В никакъв случай не се напрягайте.

 

  • Повторения: изпълнявайте това упражнение веднъж в продължение на 15 минути.

 

 

 

Тези, които вече са постигнали добра гъвкавост на движенията, могат да добавят тежести на глезените, като например Gym Weight Domyos. Те ще ви помогнат да акцентирате върху разтягането и да спечелите сантиметри, без да се напрягате!

 

Правилно дишане

Преди да започне да танцувате , е важно да отделите време за себе си и да се отпуснете. Всеки танцьор има свой собствен начин как да победи страха от излизането на сцена. Имате нужда от съвет? Научете се да релаксирате с помощта на упражнения за осъзнато или коремно дишане.. Дълбокото дишане ще ви накара да усетите истинско чувство на успокоение и ще събуди ума ви. Ще ви помогне също да захраните мускулите с кислород. За по-голям комфорт на тялото и ума, направете това релаксиращо упражнениепо време на репетициите и в Деня на спектакъла:

 

  • Седнете на пода с гръб, опрян в стената или легнете по гръб.
  • Вдишайте бавно и дълбоко през носа.
  • Поставете едната си ръка на корема и издишайте през устата, като леко приберете корема (леко натиснете корема с ръка).
  • След това поемете въздух през носа, като надуете корема (коремът се надува).
  • Издишайте леко през устата (издишването трябва да е по-бавно от вдишването).
  • Повторете упражнението 3 пъти.

 

 

 

Вече знаете 5 съвета, които ще ви помогнат да напреднете в танцуването или просто да се чувствате спокойни, преди да излезете на сцената. В деня нагала спектакъла забравете всичко и се съсредоточете само в едно: удоволствието от танца !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
HAUT DE PAGE