ВИДЕО С УПРАЖНЕНИЯ - КОЛЕЛО ЗА КОРЕМНИ ПРЕСИ

(1)

Упражненията с колело за коремни преси ще ви помогнат за бързо и ефикасно укрепване на мускулите на корема. При тях работят също раменете и трицепса. Domyos ви предлага две видео упражнения, реализирани в сътрудничество с нашите треньори от  спортен клуб Domyos, които ще ви покажат как най-добре да използвате колелото за коремни преси.

 

Препоръки за безопасност:

По време на изпълнение на упражненията дръжте гърба изправен. За тази цел се фокусирайте в една точка, което ще позволи прешлените ви да останат в права линия. Връщайте се в изходно положение бавно, за да не избегнете  натоварване на ставите и дръжте корема стегнат през цялото време.

 

Видео упражнение № 1 : Движение от таза

 

  • Трудност: ниво 2

 

  • Участващи мускули: корем, рамене, трицепси

 

  • Начин на изпълнение: поставете краката на нивото на глезените на дръжките на колелото за коремни преси. Краката са изпънати, а гърбът изправен и в перпендикулярно положение спрямо краката. Ръцете са изпънати по дължината на тялото, а дланите са на пода.  Избутайте таза напред и оставете тялото да се плъзне, водено от колелото. Върнете се бавно в изходно положение. Колкото по-изпънато е тялото, толкова по-трудно е упражнението.

 

  • Дишане: вдишвайте при избутването на таза напред и издишвайте при връщането в изходно положение.

 

  • Повторения: 3-5 повторения с продължителност 30 секунди и 30 секунди почивка между всяко с бързо темпо.

 

Видео упражнение № 2 : Спускане и вдигане от предна опора

 

  • Трудност: ниво 3

 

  • Участващи мускули: корем, рамене, трицепси

 

  • Начин на изпълнение: застанете с колене на пода, хванете колелото за коремни преси, спускайте се напред и се връщайте бавно в изходно положение. Колкото по-изпънато е тялото, толкова по-трудно е упражнението.

 

  • Дишане: вдишвайте при спускането напред и издишвайте при връщането в изходно положение.

 

  • Повторения: 3-5 повторения с продължителност 30 секунди и 30 секунди почивка между всяко с бързо темпо.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
HAUT DE PAGE