ВИДЕО УПРАЖНЕНИЯ: ЙОГА БЛОКЧЕТА

Йога блокчетата са аксесоар, който ще подобри йога практиката ви. За да ви помогнем да използвате йога блокчетата правилно и ефективни, сме подготвили тези  видео упражнения в партньорство с треньорите от спортен клуб Domyos, с които ще можете да повишите гъвкавостта си и да подобрите йога практиката си. Вижте видео упражненията и открийте как ефективно да използвате йога блокчетата, за да подобрите гъвкавостта си.

 

За да бъде ефикасна, тренировъчната сесия трябва да бъде с продължителност между 45 и 60 минути, в зависимост от нивото. Основната цел на тези упражнения е да се разтегнат мускулите на цялото тяло и да се подобри гъвкавостта. Продължителността на всяко упражнения се измерва с броя на вдишванията.

 

Съвети за безопасност: Когато изпълнявате тези упражнения не оставяйте нищо върху постелката (нито кърпи, нито бутилка вода). Изпълнявайте упражненията боси, за да избегнете неволно подхлъзване.

 

Видео упражнение №: 1: Разкрачен седеж

 

  • Трудност: ниво 1

 

  • Начин на изпълнение: поставете йога блокчето на постелката и седнете върху него. Разтворете крака и ги изпънете. Степента, до която успявате да разтворите краката, зависи от вашата гъвкавост.

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

 

Видео упражнение №: 2: Наклони напред от широко разкрачен стоеж

 

  • Трудност: ниво 2

 

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - изправени на постелката. Поставете йога блокчето пред вас и разтворете широко крака. Наведете се бавно напред и опрете с глава блокчето, хванете петите си с ръце. След това бавно се изправете до начална позиция. Ако смятате, че можете да се наведете по-ниско, може да повторите упражнението като обърнете блокчето до по-ниска позиция.

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

 

 

Видео упражнение №: 3: Поза Герой

 

  • Трудност: ниво 2

 

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция, като поставите две блокчета едно върху друго и коленичили на земята. Седнете върху йога блокчетата със стъпала от двете им страни и пищял, опрян в земята. Сключете длани пред гърдите. Задръжте в тази поза от 3 до 5 вдишвания, след което махнете едното блокче. Отново застинете в позата от 3 до 5 вдишвания, след което махнете и второто блокче.

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

 

Видео упражнение №: 4: Поза Риба

 

  • Трудност: ниво 3

 

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - седнали на постелката. Сложете йога блокчето с дългата и тясна страна зад вас на нивото на гърба. Спуснете гърба бавно и внимателно, докато се опре в блокчето. Оставете главата да се извие назад и останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания. Върнете се в начална позиция, като внимателно изправите гръб.

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

 

Видео упражнение №: 5: Поза Завъртян триъгълник

 

  • Трудност: ниво 3

 

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - изправени на постелката. Изпънете левия крак пред себе си и до него поставете йога блокчето на тясната му тънка страна. Преместете десния крак назад, така че краката ви да са широко разкрачени. Изпънете ръце встрани и като извъртате торса докоснете с дясната ръка блокчето. Останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания, след това се върнете в начална позиция. Повторете упражнението като размените краката и поставите блокчето от другата страна. 

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

 

ВИДЕО УПРАЖНЕНИЕ №: 6: Странично равновесие

 

  • Трудност: ниво 3

 

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - изправени на постелката по дължина. Поставете по едно блокче на широката му страна в двата края на постелката. Внимателно се наведете с изправен гръб и сложете ръце върху блокчетата. След това с лек подскок изправете назад краката, като стоите на върха на пръстите, и останете в позиция планк. Отпуснете пети към постелката, вдигнете седалището нагоре и наведете глава към бедрата, за да застанете в поза Куче, гледащо надолу. Останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания и се върнете в начална позиция, като бавно изправяте гръб, последван от врата и накрая главата.

 

  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.

 

  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ЙОГА
conseils-yoga-exercice-exercices-videos-sangle-yoga

Коланът за йога на Domyos е аксесоар, с който ще можете да подобрите гъвкавостта си, за да постигате по-добри резултати при тренировките по йога.

(1)
HAUT DE PAGE