• Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT

Въже за скачане CONFORT

Réf.
8342495
НАЙ КАТАЛОГ
Въжето CONFORT се регулира лесно на дължина и се адаптира към ръста ви. С него изразходвате енергия, тренирате сърдечносъдовата система, вталявате силуета си и горите калории.

4 цветове

  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
Регулируеми
Лесно и бързо регулиране на дължината.
Ергономичен захват
Ръкохватки от пяна за удобно и стабилно хващане.
Качество на возене
Гъвкаво въже, позволяващо скачане с умерена скорост.

ТЕХНИЧЕСКА КАРТА

Дължина
2.70 м
Въже
регулируемо
Употреба
на закрито
Състав
дръжка : 50.0% полиуретан, 50.0% полипропилен въже : 100.0% акри
Създаден, за да
за редовно скачане на въже (2 до 3 пъти седмично).
Гаранция
2 years

съвети

Инструкции за поддръжка
Почиствайте следите от изпотяване по ръкохватките със суха кърпа. Въже, което може да се почиства и с влажна гъба.
Conseils de stockage
Преди използване изпънете въжето, за да не се навива при скачане.
Ограничения за ползване
При скачане носете обувки.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Как да регулирате дължината на въжето за скачане?
Издърпайте металните части в края на ръкохватките. Определете подходящата дължина, като поставите крака си в средата на въжето и издърпате ръкохватките нагоре по дължината на тялото. Ако сте начинаещи, регулирайте дължината така, че ръкохватките да стигат до нивото на раменете. Ако сте напреднали, регулирайте дължината така, че ръкохватките да стигат до нивото на последните ребра или пъпа. Отрежете излишната част на въжето, а не го прибирайте във вътрешността на ръкохватките.
Ползи от скачането на въже
Въжето за скачане е ефикасно средство за изгаряне на калории, отслабване и вталяване на силуета. Упражнението е едновременно лесно за изпълнение, но и комплексно, тъй като подобрява равновесието и стойката. При скачането на въже участват мускулите на долната част на тялото, но също така се тонизират ръцете, раменете, гърба и корема. Ако вече сте овладели правилната техника, скачането на въже ще ви помогне да подобрите издръжливостта си.
Скачане без риск от наранявания
При скачане на въже трябва да стегнете мускулите на корема и да държите тялото изправено.Тазът също трябва да е стегнат, без огъване в кръста, което може доведе до болки и травми в тази област. За да овладеете скачането и да се научите да пазите равновесие, в началото се препоръчва да скачате два пъти при всяко завъртане на въжето - редувайте по два пъти десен и два пъти ляв крак. Задължително носете обувки, които да омекотяват ударите.
Енергиен разход
15 минути скачане на въже се равняват на 30 минути бягане. За 1 час скачане на въже се изгарят до 725 калории.
Открийте нашите безплатни видео упражнения, за да използвате още по-ефикасно вашия продукт.
<a href="http://www.domyos.bg" target="_blank">Domyos.com</a> ви предлага видео упражнения, заснети с фитнес треньорите на Domyos Club.

Съвети

HAUT DE PAGE