• Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT

Въже за скачане Confort, розово

Réf.
8342495
НАЙ КАТАЛОГ
Въжето за скачане CONFORT се регулира лесно и е подходящо за всеки, независимо от ръста. С него подобрявате сърдечния ритъм, равновесието, подчертавате силуета и се изгарят максимално много калории.

4 цветове

  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
  • Въже за скачане CONFORT
Регулируеми
Бързо и без необходимост от инструменти, подходящо за всеки.
Ергономичен захват
Дръжки от пяна за по-голям комфорт.
Качество на возене
Метални лагери за по-плавно въртене.

ТЕХНИЧЕСКА КАРТА

Цвят:
розов, син, зелен, сив.
Размер:
универсален, 170 см (регулируем).
Състав
Въже от PVC без фталати. Пластмасови дръжки, покрити с пяна.
Създаден, за да
за редовна употреба на въже за скачане (2 до 3 пъти седмично).
Гаранция
2 years

съвети

Инструкции за поддръжка
Почиствайте петната от изпотяване по дръжките със суха кърпа. Въже, което може да се почиства и с влажна гъба.
Conseils de stockage
Препоръчително е въжето да се изпъва, като се използва опорна точка.
Ограничения за ползване
Силно препоръчително е да се носят обувки.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Как да регулирате дължината на въжето за скачане?
Издърпайте металните части в края на дръжките. Определете подходящата дължина, като поставите крака в средата на въжето и издърпате дръжките нагоре по дължината на тялото. Ако сте начинаещи или за по-голямо улеснение, издърпайте дръжките до нивото на раменете. Ако сте напредналите, издърпайте дръжките до нивото на последните ребра или на пъпа. Отрежете излишната част на въжето, а не го прибирайте във вътрешността на дръжките.
Ползи от скачането на въже
Въжето за скачане е ефикасно средство за изгаряне на калории, отслабване, вталяване на силуета и за изгаряне на мазнините в коремната област. Упражнението е едновременно лесно за изпълнение, но и комплексно, доколкото подобрява равновесието и стойката. Скачането на въже раздвижва долната част на тялото, но и тонизира ръцете, раменете, гърба и коремните мускули. При правилно изпълнение това упражнение повишава издръжливостта.
Скачане без риск от наранявания
Техниката на скачане се състои в прибиране на корема и свиване на коремните мускули; тазът трябва да е стегнат, за да няма риск от превиване на кръста, което да доведе до болки и травми в тази област. За да овладеете скачането и да пазите равновесие, в началото се препоръчва да подскачате два пъти при всяко завъртане на въжето: редувайте по два пъти десен и ляв крак. Силно препоръчително е да се носят обувки за омекотяване на ударите.
Енергиен разход
15 минути скачане на въже се равнява на 30 минути тичане. За 1 час упражнения се изгарят до 725 калории.

Съвети

HAUT DE PAGE