5 ТЕХНИКИ ЗА ПЛОСЪК КОРЕМ

(3)

Ако наистина искате да стегнете корема, пътят е един – балансирано хранене и спорт без хитруване. Важното е да не се оставяте на лошите навици и да имате добри рефлекси. Отдавна натрупаните килограми се свалят трудно. Открийте петте съвета на Domyos за плосък корем и тънка талия.

 

Следете приема на калории

Имаме склонността, когато сме гладни, да бързаме да заситим глада си и това се отразява на кантара. При всеки внезапен глад се нахвърляме върху храната и след това съжаляваме. За да намалим обиколката на талията, трябва да се откажем от лошите навици. Не е нужно да се отказвате от всичко, позволявайте си каквото ви се хапва, но умерено. Следете ежедневния прием на калории, той трябва да е съобразен с възрастта ви и с физическата ви активност. Хранете се балансирано и не прекалявайте с количествата. Френската агенция по безопасност на храните напомня, че мъжете на възраст от 20 до 40 години трябва да приемат средно 2 700 калории на ден, а от 41 до 60 години - 2 500 калории. Слушайте тялото си и спирайте да се храните, когато сте сити.

 

Подбирайте менюто си

За плосък корем и тънка талия заложете на някои прости и ефикасни рефлекси в храненето.

 

Пържените картофи не са зеленчук

Кажете край на обилното похапване с мазни храни пред телевизора или след дълга вечер с приятели. Забравете лошите мазнини и дайте предимство на зеленчуците. Включете в менюто си храни, които горят мазнинитеи за обработването на които организмът изразходва повече енергия, отколкото получава. Кои са тези храни? Най-вече залените зеленчуци, които са богати на витамини и пречистват тялото, като аспержи, артишок, чесън, патладжани (богати са на антиоксиданти и абсорбират мазнините), цвекло, броколи, моркови, целина, гъби, цикория, тиква, краставици, тиквички, зеле, брюкселско зеле, карфиол, тиквички, спанак, зелен фасул, леща, ряпа, лук, праз, царевица, чушки, домати, репички... Изборът е толкова богат, че ще ви е трудно да изберете.

 

Силата на подправките

Ароматните подправки имат неподозирани свойства, добавяйте ги смело към храната – кориандър, магданоз, босилек. Те съдържат фибри, които задържат част от мазнините при храносмилането и възпрепятстват абсорбирането им. Заложете на прясната мента– тя стимулира храносмилането и допринася за „плосък корем”. Приета под формата на чай половин час преди хранене, ментата намалява апетита и усещането за глад.

 

Водата – новото кредо

Аперитивът е най-опасният момент от деня – истински капан за мазнини. За да намалите обиколката на талията, трябва да контролирате желанието си за освежаващи, но най-вече пълни със захар, газирани напитки. В една бутилка се съдържат средно около шест лъжички захар. Алкохолът също е много калоричен, освен че има риск от пристрастяване. Заложете на водата.За добър дренаж на тялото, пийте най-малко 2 л вода на ден. Това е най-доброто решение за изхвърляне на токсините от тялото и борба със задържането на вода. В началото може да ви е малко трудно, но с постоянство само за няколко седмици ще превърнете пиенето на вода в полезен навик.

 

Пълноценен сън

Искате да намалите обиколката на талията си? Решението е сънят. Американски учени са открили връзка между продължителността на съня и риска от затлъстяване в областта на корема. Според техните проучвания, хората, които спят по-малко от 5 часа на нощ, имат тенденция да трупат повече килограми в областта на корема, в сравнение с хората, които спят по 6-7 часа на нощ. Каква е причината? Колкото по-малко спим, толкова по-гладни се чувстваме, произвеждаме повече и горим по-малко мастни клетки.Липсата на сън увеличава нивото на хормоните на глада(грелин) и намалява производството на хормоните, които ни карат да се чувстваме сити (лептин).

 

Спорт за плосък корем

Засилено от възрастта и отпускането на кожата, отпускането на корема (големи прави мускули, големи коси мускули, малки коси и дълбоки коремни мускули) се дължи преди всичко на липсата на упражнения. Спортът е най-добрият съюзник за плосък корем. Физическата активност, съчетана с балансирана и здравословна диета, помага за поддържане на тънка талия – колкото повече мускули има в тялото, толкова повече енергия гори то и по-трудно трупа мазнини. Не се колебайте, правете упражнения за корем. Силовите тренировки са идеални за плосък корем, защото при тях коремните мускули участват активно, освен това те подобряват метаболизма и вие горите калории, дори когато тялото ви е в покой. Работете върху всички мускулни групи, макар и основната ви цел да е стягане на корема и намаляване обиколката на талията.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ЙОГА

Кой е най-добрият аксесоар, който ще ви помогне да се чувствате добре в тялото си и да горите калории? Фитнес топката. Открийте тайните й за оформяне на плосък корем.

(3)
HAUT DE PAGE