АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН ЗА УКРЕПВАНЕ НА МУСКУЛИТЕ

Знаете ли, че можете да изграждате мускулите си и по друг начин, не само с вдигане на тежести? Открийте как да допълните тренировките си с една проста и ефикасна техника, при която използвате аксесоари с много по-леко тегло.

 

Ползи от упражненията с ластици

Може би сте чували да се говори за упражнения с ластици, но никога не сте опитвали да тренирате така. И все пак те са много ефикасни за допълване на класическата тренировка със свободни тежести. В началото използвани предимно за възстановителна гимнастика, упражненията с ластици навлизат широко и вече са задължителна част от тренировките за укрепване на мускулатурата. В действителност, благодарение на съпротивлението, ластиците ще ви помогнат да подобрите бързината, силата и издръжливостта на мускулите си. Можете да ги използвате при загряване или в допълнение към силовата тренировка. Можете един ден да работите за мускулите на горната част на тялото (трицепси, гърди, рамене, гръб и т.н.) или за седалището със свободни тежести, а на другия ден да използвате ластици и да направите 3-4 по-леки серии.

 

Видове тренировъчни ластици

Съществуват различни видове тренировъчни ластици в зависимост от приложението им, с които постигате сходни резултати – най-простите са плоски ленти в различни цветове, като Elastiband, а има и такива с ръкохватки, като Resistance Tube. Използват се лесно и позволяват да тренирате със съпротивление. При някои модели (съставени от няколко ластика) можете да увеличавате съпротивлението чрез добавяне на ластици.

 

Упражнения с тренировъчни ластици

За да постигнете бързи резултати при тренировките с ластици, открийте нашите безплатни видео упражнения с тренировъчните ластици на DOMYOS.

 

 

 

Вече разбрахте, че тренировъчните ластици ще ви помогнат да развиете силата, издръжливостта и бързината на мускулите си и с тях ще допълните отлично класическите силови тренировки. Вие сте на ход.

HAUT DE PAGE