conseils-shape-astuce-un-corps-tonique-en-vacances

ТОНИЗИРАЙТЕ ТЯЛОТО СИ ПО ВРЕМЕ НА ПОЧИВКАТА

(2)

Независимо къде се намирате – вкъщи, в офиса или на почивка, не пропускайте нашите съвети как да останете във форма това лято! Ще ви помогнем да изваете за фигурата си. Влезте във форма и бъдете красиви на плажа, като последвате нашите 5 съвета.

 

Какво да сложете в багажа?

Всичко, от което се нуждаете за една динамична почивка. Поддържайте форма с нашите треньори. Как? Като използвате фитнес аксесоари, които могат да се пренасят лесно - дъмбели, тежести за крака и ръце, ластици, експандер пружини, въже за скачане, постелка за упражнения... Възможностите са много, щом става въпрос за фитнес. Що се отнася до тренировките – няма нищо по-лесно, просто отидете на сайта на Domyos, вижте нашите съвети и многобройните безплатни упражнения.

 

Подарете си едно тонизиращо събуждане

Защо да не си изградите нови сутрешни навици, докато сте на почивка? Нежно събудете тялото си с малко стречинг. Разтягането ще ви позволи да се заредите с енергия, да се освободите от стреса, ще направи тялото ви по-гъвкаво и ще ви помогне в борбата с естествената мускулна дегенерация, резултат от напредването на възрастта. Ето едно подходящо упражнение - застанете с успоредни крака, разтворени на широчината на ханша. Наведете бавно главата напред, като едновременно издърпвате брадичка към шията. Леко и бавно се наведете, прешлен по прешлен. Дръжте краката изправени, наклонете леко тялото напред с тежестта си. Освободете съзнанието си и дишайте дълбоко. Останете в тази позиция 3 минути. След това бавно и постепенно се изправете в тази последователност - таз, кръст, гръб, врат.

 

Бъдете активни, независимо от обстоятелствата

Това лято не се отдавайте на желанието да мързелувате. Не позволявайте усилията, които сте вложили цяла година във фитнеса, да отидат на вятъра. Оползотворявайте всеки момент, за да оформите фигурата си. Например, стегнете ръцете с това просто упражнение: вземете гира или малка бутилка вода, изправете се, краката са разтворени и леко свити, тазът е завъртян напред. Вземете в едната ръка гирата и я поставете зад врата си, другата ръка е на ханша. Вдишайте и изправете ръката нагоре. Издишайте и свийте ръка обратно с гирата зад врата. Правете това упражнение всеки ден по 15 пъти с всяка ръка.

 

Влезте във водата

Ако сте на почивка на морето, можете да съчетаете полезното и приятното. Ето едно ефикасно упражнение, за да останете във форма – правете напади във водата. Как? Влезте във водата до средата на прасците. Протегнете напред левия крак и като стъпите, свийте коляно. Изправете се и приберете другия крак. Повторете движението с другия крак. Ползите? Съпротивлението, което оказва водата, допълнително оформя бедрата, пясъкът ви кара да се чувствате нестабилни и да търсите баланс, като по този начин укрепвате мускулите в дълбочина.

 

Подобрете стойката си

Използвайте всеки момента на плажа, за да усъвършенствате стойката си. Красивата стойка прави силуета по-фин. Как? Дръжте главата изправена, раменете са изправени и прибрани назад. Гледайте далече напред. Не забравяйте да тонизирате врата си. Съвсем естествено направете няколко движения встрани с врата, от ляво на дясно, последвани от няколко кръгови движения. Това е!

 

 

 

Тези лесни и ефикасни съвети ще ви помогнат да останете във форма през лятото. Насладете се на активната почивка!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
HAUT DE PAGE