ВЪЖЕ ЗА СКАЧАНЕ 100, ЧЕРНО

Réf.
8380100
ПРЕДИМСТВА НА ПРОДУКТА
Въжето за скачане 100 се регулира лесно според ръста на спортуващия. Идеално е за начинаещи, които искат да включат кардио към тренировките си.
Ходови качества
Бавно въже за начинаещи.
Ергономичен захват
Тънки ръкохватки с релеф за стабилно хващане.
Устойчивост на триене
Въже от PVC, предназначено за използване на закрито.
Регулиране
Дължина 3 м с възможност за регулиране.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Въже
Регулируем
Дължина
3 метра.
Употреба
На закрито.
Състав
въже : 100.0% акри дръжка : 100.0% полипропилен
Предназначение
за начинаещи в скачането на въже, които тренират неинтензивно (1-2 пъти седмично на закрито).
Гаранция
2 години

съвети

Инструкции за поддръжка
Да се почиства с вода.
Съвети за съхранение
Опънете въжето, като използвате неподвижна опорна точка, за да не се усуква.
Ограничения за ползване
Задължително носете обувки при скачане.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Как да регулирате дължината на въжето за скачане?
Определете подходящата дължина, като поставите крака си в средата на въжето и издърпате ръкохватките нагоре по дължината на тялото. Ако сте начинаещи или за по-голямо улеснение, издърпайте дръжките до нивото на раменете. Ако сте напреднали, регулирайте дължината така, че ръкохватките да стигат до нивото на последните ребра или пъпа.
Регулиране
След като регулирате подходящата за вас дължина, 1. Плъзнете въжето извън ръкохватката, за да определите излишната част. 3. Отрежете излишната част. 4. Върнете въжето в начално положение. Въжето е готово за скачане.
Скачане без риск от наранявания
Техниката на скачане се състои в прибиране на корема и свиване на коремните мускули; тазът трябва да е стегнат, за да няма риск от превиване на кръста, което да доведе до болки и травми в тази област. За да овладеете скачането и да пазите равновесие, в началото се препоръчва да подскачате два пъти при всяко завъртане на въжето: редувайте по два пъти десен и ляв крак. Силно препоръчително е да се носят обувки за омекотяване при скачане.
Енергиен разход
15 минути скачане на въже се равнява на 30 минути тичане. За 1 час упражнения се изгарят до 725 калории.
Ползи от скачането на въже
Въжето за скачане е ефикасно средство за изгаряне на калории, отслабване, вталяване на силуета и за изгаряне на мазнините в коремната област. Упражнението е едновременно лесно за изпълнение, но и комплексно, доколкото подобрява равновесието и стойката. Скачането на въже раздвижва долната част на тялото, но и тонизира ръцете, раменете, гърба и коремните мускули. При правилно изпълнение това упражнение повишава издръжливостта.
Безплатни видео упражнения
На <a href="http://www.domyos.bg" target="_blank">Domyos.com</a> ще намерите безплатни видео упражнения, реализирани със съдействието на треньори от нашите спортни центрове.
HAUT DE PAGE