ВЪЖЕ ЗА СКАЧАНЕ 100, ЧЕРНО

Réf.
8380100
ПРЕДИМСТВА НА ПРОДУКТА
Въжето за скачане 100 се регулира лесно според ръста на спортуващия. Идеално е за начинаещи, които искат да включат кардио към тренировките си.
Ходови качества
Бавно въже за начинаещи.
Ергономичен захват
Тънки ръкохватки с релеф за стабилно хващане.
Устойчивост на триене
Въже от PVC, предназначено за използване на закрито.
Регулиране
Дължина 3 м с възможност за регулиране.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Въже
Регулируемо.
Дължина
3 метра.
Употреба
На закрито.
Състав
Въже : 100.0% PVC (поливинилхлорид) без фталати Дръжка/ръкохватка : 100.0% полипропилен
Предназначение
за начинаещи в скачането на въже, които тренират неинтензивно (1-2 пъти седмично на закрито).
Гаранция
2 години

съвети

Съвети за съхранение
Опънете въжето, като използвате неподвижна опорна точка, за да не се усуква.
Ограничения за ползване
Задължително носете обувки при скачане.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Как да регулирате дължината на въжето за скачане?
Определете подходящата дължина, като поставите крака си в средата на въжето и издърпате ръкохватките нагоре по дължината на тялото. Ако сте начинаещи или искате да ви е по-лесно, издърпайте ръкохватките до нивото на раменете. Ако сте напреднали, регулирайте дължината така, че ръкохватките да стигат до нивото на последните ребра или пъпа.
Регулиране
След като регулирате подходящата за вас дължина, 1. Плъзнете въжето извън ръкохватката, за да определите излишната част. 3. Отрежете излишната част. 4. Върнете въжето в начално положение. Въжето е готово за скачане.
Скачане без риск от наранявания
При скачане на въже трябва да стегнете мускулите на корема и да държите тялото изправено. Тазът също трябва да е стегнат, без огъване в кръста, което може доведе до болки и травми в тази област. Ако сте начинаещи и още не сте овладели техниката на скачане, опитайте се да скачате два пъти при всяко завъртане на въжето, редувайте по два пъти десен и ляв крак. Силно препоръчително е да се носят обувки за омекотяване при скачане.
Енергиен разход
15 минути скачане на въже се равнява на 30 минути джогинг. За 1 час упражнения се изгарят до 725 калории.
Ползи от скачането на въже
Въжето за скачане е ефикасно средство за изгаряне на калории, отслабване и вталяване на силуета.Упражнението е едновременно лесно за изпълнение, но и комплексно, тъй като подобрява равновесието и стойката. При скачането на въже участват мускулите на долната част на тялото, но също така се тонизират ръцете, раменете, Ако вече сте овладели правилната техника, скачането на въже ще ви помогне да подобрите издръжливостта си.
Безплатни видео упражнения
На <a href="http://www.domyos.bg" target="_blank">Domyos.com</a> ще намерите безплатни видео упражнения, реализирани със съдействието на треньори от нашите спортни центрове.

КЛИЕНТИТЕ, КОИТО ЗАКУПИХА ТОЗИ ПРОДУКТ, КУПИХА И:

HAUT DE PAGE